عاشقانه ها

خرید بک لینک
خدایاآیامیشودعشقم را پناهم کنی؟
خدایاآیامیشودعشقم راتکیه گاهم کنی؟
خدایاازتنهایی خسته ام....
خدایاازبی کسی خسته ام....
خدایامیشوددلش رابنامم کنی؟
خدایامیشودمن رابنامش کنی؟
خدایامیشودباعشقم زیریه سقف پناهم کنی؟
خدایا.....خسته ام
خدایا....بی کسم
خدایا....عشقمو میخوام
خدایا....نفسم نفسشومیخواد
خدایا..............خودت کمکم کن

عاشقانه ها...

ما را در سایت عاشقانه ها دنبال می‌کنید

برچسب: خدایا,خدایا شکرت,خدایا دوستت دارم,خدایا دلم گرفته,خدایا کمکم کن,خدایان مصر,خدایا خسته ام,خدایان یونان,خدایان ایران باستان,خدایا منو ببخش, نویسنده: بازدید: 124 تاريخ: پنجشنبه 6 آبان 1395 ساعت: 2:34

حس قشنگیه
یکی نگرانت باشه..
یکی بترسه از اینکه یه روز از دستت بده.
سعی کنه ناراحتت نکنه،
حس قشنگیه …
وقتی ازش جدا میشی:اس ام اس بده
عزیز دلم رسید؟
قشنگه: یهو بغلت کنه،
یهو . . . تو ی جمع .. در گوشت بگه دوست دارم!
بگه که حواسم بهت هست.
حس قشنگیه ازت حمایت کنه …
آره …!!
دوست داشتن همیشه زیباست..

عاشقانه ها...

ما را در سایت عاشقانه ها دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 131 تاريخ: چهارشنبه 5 آبان 1395 ساعت: 1:52

صفحه بندی